Leriga fotavtryck!

Köket blev bra igår :)
Jag somnade direkt efter fråga olle, och vaknade nyss när Johan gick till jobbet, det slog mig att han aldrig gnällt över att behöva kliva upp tidigt, inte ens den tröttaste vintermorgonen har han yppat att det skulle vara det minsta jobbigt!
Han är duktig, det märks att han tycker om det han jobbar med.
Jag är alltid morgontrött oavsett vad, men bara jag tar steget att kliva upp så går det galant sen :)
Nu är jag pigg och redo för möte. De enda som är lite smått irriterande är att man verkligen ser ALLT grus och skit som hantverkarna drog in igår nu när solen ligger på :) Men det kan man väl leva med.. Men jag vet inte om jag tycker det är helt okej att klampa in med leriga skor och dra in grus och lämna stora bruna fotavtryck? Eller är det det?

Dom har dessutom inte ens bytt fönstren utan bara ställt dom nya på balkongen?

Jaja, idag ska ner på stan och batala yoga kursen efter mötet..

Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Ska ni ha hjälp av Gavlegårdarna i framtiden så lär ni vara beredd på att de klampar in med skor på. Bort med mattorna, sägar jag bara!

2009-03-26 @ 19:42:36
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0