Hjälpa eller gömma

Det blev ingen shopping på eftermiddagen. Anders kom hit och skulle hjälpa oss med köket. I sommar när vi fått iordning allt ska vi bjuda hem alla som hjälpt oss med detta bestyr, människor är hemskt vänliga.. :)

Jag har i pratat med både Farmor och Mormor idag :) Det är roligt! Dom är så snälla dom också.. Jag har en farmor som är jätte duktig på att prata ;) så när man vill ha någon att prata med ska man ringa henne :P

Grabbarna är i full gäng i köket och jag ser redan förbättring.. Sånt gillar vi! Imorgon bitti ska jag på möte på brynjan..
Bossen is back :) och det är kul! Frulle och lite snick snack sen blir det att se om det finns någon kvar på pyret överhuvudtaget!? Matte lektion och Johan har beställt sallad så jag lär ju åka och handla det. Han har lagat maten ett tag nu så jag tar och fixar den biten imorgon då.. Haha.. har en dötid när det gäller matlagning, finner inget mer ostimulerande än att laga mat och det är just nu det abslout tråkigaste jag ta mig för :)

Nu ska jag se om jag kan vara till hjälp eller om det är bäst att jag håller mig undan ?

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att höra du längtar mig! Min onsdag har varit ganska jobbig, Umeå tur och retur. Jag kommer framöver våren, när det passar oss alla. Puss

2009-03-25 @ 20:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0