God morgon..

Uppe med tuppen igen. Jag och Johan gick ner i tvätt stugan vid 7 och tog reda på den sista tvätten.. 7 maskiner hade vi samlat på oss denna gång :S

Igår såg vi Robinsson och disskuterade veckan som kommer.. Blir lite att göra, eftersom fönstren inte ens är bytta och mäklaren kommer på fredag (!) Stress igen.

Vi ska strax sätta iväg till Farmor. Min kusin var hos henne igår (som ag inte träffat på flera år) Han skulle med flyget hem till Umeå redan 9 idag så vi hinner inte ses, det var synd..
Men hur som helst så har inte vi ställt om några klockor! Undra om Farmor har det för isf blir vi en timme sena, borde ringa och kolla med henne.. Hade ingen aning om att dom skulle ställas om även fast svärvar ringde och uppdaterade igår så ag har ag helt glömt bort det.

Näe, nu ska jag jaga på Johan. En av mina bästa vänner brukar ta lång tid på sig att göra sig klar och så, men ibland undrar jag om inte Johan tar priset... Otroligt va segt det kan gå ibland. Så lite påputtning ser ut att behövas!

Ha en bra SÖNDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0