Allehanda kändis

Nu är jag hemma från lunchen med Plätten <3 Jag torkar ihop i mitt ansikte, har försökt med alla olika sorters krämer och salvor men inget som hjälpt, nu fick Johan nog tydligen.. Haha.. Vi åkte till apoteket och fick proffs hjälp så nu ska jag ha en kräm som ska hjälpa (förhoppningsvis). Jag kan inte smika mig heller för fondationen bara blir fläckig när jag är så torr.. Fattar inte varför det blivit så här nu? Jag har aldrig varit torr förut.

Har letat runt lite på internet också och Min kusin har blivit allehanda kändis :) Lilla Julia och hennes kusin barn oscar fanns med på bild med deras storfångst av fiskar i Orrsjön :) Kul att se! Morbror Lelle hör ju av sig med jämna mellanrum och det är ju roligt. Sist skickade han mms som Johan hade väldigt roligt åt.. Haha.. Jag tyckte mest att det var vidrigt men det är väl grabbhumor på hög nivå antar jag? ;) Haha



2009-03-06 14:16
Ramsele / Orrsjön
Julia Jonsson och Oskar Lindskog pimplar på sportlovet och åker skoter. 3 st tog Julia från Nässjö och Oskar från Röån tog 8 st. Frida, Siwan å Lelle var med också.
Lelle

nu ska jag hoppa in i duchen och dränka mig i krämen så Johan inte tror att jag ska flagna sönder och samman :)

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Skyll allt på graviditeten :P

2009-03-13 @ 18:50:04
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0