Vart börjar man?

Ja nu har en helt otrolig helg passerat. Mamma har åkt hem, blev inte mycket semester för henne :) Hon har fått sy, skruva och grejja mest hela tiden :) Vi har haft trevligt!
Igår kväll var vi ner till Tant Grön och åt middag, gick hem tidigt eftersom vi skulle skruva vidare. Jag har jobbat i helgen och det har gått bra, men idag var jag för trött.. och det är för varmt :S

Det har hänt ganska mycket under helgen, framför allt har vi fått lite mer ordning i lägenheten. Kökgardiner och lite fler möbler.. Johan håller på skruva upp gardin fästen nu så jag ska kunna sätta upp gardinerna här också..
Det är trist att mamma har åkt, det var roligt att ha henne här!

Imorgon är det nya tag. Framförallt tänker jag ta en liten sovmorgon. Sen kommer Andreas och Ronja :) Jag införskaffade en ny bikini (mot alla odds) insåg att om den här värmen kvarstår kommer jag inte kunna undvika bikini.. och det är förmodligen ändå bara jag som tänker på hur min kropp ser ut just nu.. Nu väntar fler roliga och spännande dagar, varvat med lite jobb.

Nä, nu ska gardinerna upp!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0