Midsommar 2009

Min midsommar helg blev helt underbar :)

I trevligt sällskap, god mat och gott om skratt..




Johan grillar..




Linus förbereder maten




Jag och Lovisa gjorde midsommar kransar..




..som såg ut så här :)




Linus gjorde sin egna bea sås, marinad till kött och allt annat :) Super gott..




Vi spelade TP eftersom det regnade på midsommarafton.




Jag och Plätten




På lisebergs världshus..




Karuseller,,




Söndagen avslutade vi med fika vid havet. Solen sken och det var super härligt.
Mindre roligt var det att åka hemåt. 7 timmar i en bil är inte att rekomendera.. Stackars Lovisa som hade dryga 12 timmars tåg resa kvar också när vi väl kommit till Gävle. Men jag har haft otroligt trevligt och hur det än är så är det alltid lite skönt när man väl kommit hem :)

Hoppas ni också hade en trevlig Midsommar!

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Vilka fina kransar! Du måste lära mig hur man gör :P

2009-06-22 @ 21:22:19
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gud vad fin den svart/vita bilden på dig och Johan var =)



Hoppas allt är bra och att vi ses snart :)



Kram

2009-06-22 @ 23:16:00
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: fanny

Väldigt fin bild på dig och Johan! Hoppas jag kan komma och hälsa på snart :) kram

2009-06-23 @ 08:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0