GLAD MIDSOMMAR!

Då var det torsdag och snart dax att åka iväg mot Göteborg. Lovisa sitter antagligen på tåget nu och Johan gör sin sista timme på jobbet. Mamma har ringt på morgonen och berättat att Todd nu är borta. Tråkigt!

Jag har haft fin besök på förmiddagen. Emma, Peter och Emmas brorsdotter Minna har varit här, söt unge :)

Jag har små packat lite och ska snart röja undan det sista sen är det ganska klart för avfärd, förutom att Johan ska packa det sista han ska ha med sig.. Vadret är dåligt här, det regnar inte men det är trist och grått..

Bredbandet strular i vanlig ordning och det ska bli skönt nästan att slippa datorn i några dagar..

Försöker få ordning på alla bilder istället, det kräver ju ingen uppkoppling, och jag gissar att jag måste få över bilderna på usb eller nått för datorn känns ganska opålitlig just för tillfället :S Vill inte gärna mista alla foton och annat. 




  
Före                           Efter
Vardagsrummet



 
Före                           Efter 

Sovrummet, som inte är klart än, fondväggen ska upp på måndag sen är det bara att montera sängen och lite små fix :)





Dom fina blommorna jag fick av Johan när jag kom hem <3

Glad midsommar Till Alla!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser riktigt bra ut!

2009-06-21 @ 23:36:07
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0