Sporadiska inlägg i röran :)

Det var ett tag sen jag skrev här nu.. Har varit tv och datafri i över en vecka.. Med för och nackdelar..
Lägenheten börjar komma i form :) Köket är klart och nu är det tapetsering som står på kartan.
Jag har kommit hem till Ramsele Ikväll efter en dag i Sundsvall med Sandra, det är över två år sedan vi senast sågs men det kändes som det var igår när vi träffades =) Trevligt!

Ganska mycket har hänt sen sist.. Vi har köpt en annan bil :) varit på grill fest, 25 års fest, föräldragruppsträff och massa annat. Men man har ju inte tid när man är här hemma att sitta vid datorn så jag struntar i det ;)
Lägger upp nån bild istället, det tar sin tid det också. Har haft besök av melissa och Ronja ikväll :P Skoj!
Imorgon ska jag upp till pappa och träffa farmor och min farbror. Resten av veckan består av ett firande, Tina tar studenten och Fanny går ut nian, Mormor har fyllt år och farmor fyller år. Det är mycket som ska firas under fyra dagar. Sen åker jag hem mot Gävle till Johan igen <3



Snittblommor i nya lyan :)





Hanna och Johan på grillfesten



Sandra en vacker dag som denna ;)

Ha en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var huuur mysigt som helst idag!!!! Måste vi göra om när jag kommer till dig!!! Hoppas vi hinner ses på onsdag!!!!:)

2009-06-08 @ 23:31:37
Postat av: MammaGerda

Fint det ser ut att vara i köket nu =)

2009-06-09 @ 10:50:04
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Caroline

När kommer du hem nästa gång? :)

2009-06-10 @ 10:15:32
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0