Projekt

Idag har det varit en kass morgon, en sån där "inte behålla något i magen dag".. Klantigt nog hade jag ätit hårdbröd också, det är ju inte det bästa :S Men nu känner jag mig bättre och ska bege mig ut på en promenad.

Ikväll ska jag och Emma ge oss på ett project som sedan länge är planerat, det har blivit lite bortglömt bara, men jag handlade saker i Göteborg och ska handla det sista nu när jag går ut.. Vad vi ska göra får ni se senare, men jag gissar att det kommer kräva tålamod från både henne och mig Haha.. :)

Efter prommisen, ska jag faktiskt träffa henne och äta en glass, sen hem och städa lite med Johan innan vi sätter igång.
Imorgon är det redan onsdag och vi har ganska mycket att göra innan mamma kommer :S men jag tror vi kommer hinna med det mesta. Ser att jag ska till barnmorskan på torsdag också, blir tätare besök nu mera.

Igår kväll pratade jag med Kusin Jessica. Hon hade plockat dom grymmaste vuxen poängen nägonsin, och köpt sig en åk gräsklippare, det kommer jag aldrig kunna bräcka ;) haha.. Det är så kul att prata med henne för hon har alltid nått roligt att berätta, som hänt eller som ska hända eller annat :)

Nu kommer posten och jag måste smörja in mig innan jag går ut i den varma solen :) Härligt!

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0