Högsta växeln..

Den här dagen bara försvann.. Men mycket har hunnits med. Har varit och handlat, chocklad bollarna är gjorda. Tvätten tvättad och vikt, Johan och hans pappa har nyss ätit middag med mig. Johan syster med man har varit här och hämtat skruvdragaren.. jag har stökat på lite mer här hemma. Sängen står i förpackningar på vardagrumsgolvet och Johan ska byta däck på bilen nu :) Det går undan..

Men det är ju skönt att få saker gjorda.. Johan har lagt i högsta växeln igen =)

Imorgon är det ytterligare ett besök på arbetsförmedlingen som väntar och det ger mig sura miner, men det är eventuellt det sista på ett tag nu.. Förhoppningsvis..

Nu ska jag ge mig på att skaffa e-legitimation så jag kanske kan lyckas lyckas styra upp det här med föräldradagarna.. Skulle ha fixat det med Jessicas hjälp under veckan i Ramsele, men vart tog tiden vägen då? Och inte hade man lust att sitta och grejja med sånna saker heller ;)

Antar att det blir sängmontering när Johan kommer hem från däckbytet. Laddar batterierna en sväng!

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0