Onsdagen..

Dessa mardrömmar. Två nätter i rad har jag vaknat av att jag drömmer mardrömmar, vidriga.. Så till den grad att tårarna rinner. Jag brukar inte drömma sånna drömmar. Och i båda drömmar är samma människa med :S En människa jag aldrig ens träffat.. Konstigt vad natten spelar en spratt.

Idag har jag fått ihop dom sista stolarna med bordet kan jag knappt rubba så det får stå tills Johan kommit hem.
Ikväll ska vi ner på stan och kolla runt i affärer, sen blir det käk ute, förhoppningsvis får vi sällskap :)

Har lärt mig mer och mer om hur försäkringskassan fungerar. Slapp ringa dit idag för jag kunde se utbetalningar och liknande på min e legitimation, smidigt när man väl lärt sig.
Har surrat med Ronja ett slag nu förmiddagen :) Dom hade super fint väder hemma. Ska inte klaga över vädret här heller, men super fint är det inte iaf.

Ford får inte koppla ur den där ballongen fram på bilen, vi måste ha bilbarnstolen i baksätet och det retar gallfeber på mig, dom menar att det är det bästa och att och det är deras förskrifter, det går helt enkelt inte att koppla ur den på våran bil. (Skit bil) Men men, det är bara att ha de så då..

Jag undrar om det kommit mycket folk till Urkult, om det redan dragit igång? Jag minns när jag och Jessica åkte dit två dagar innan det började, då var det ändå ganska mycket folk och man hann hitta några härliga människor att hänga med :) Jag är inte bitter, jag hoppas det blir bra väder, att knallarna får sälja av sina fina kläder och att musiken är bra, att folket njuter av riset och vaknar någorlunda pigga morgonen efter.. Att eldnatten är vackrare än den varit förut och att Stefan Sundström gör en bra spelning. Och jag hoppas, hoppas hoppas att mitt 12 år där, nästa år blir minst lika bra som tidigare år. Jag gissar att Melissa är på högvarv och har laddad, att hon går barfota i ina hippie brallor och sjunger Ronja Rövardotters sång :) Att barnen åker tåget och kollar på cirekusen och att work shopen som finns är bra för dom som går på sånt. Att folk går ner och kikar på hällristningarna vid forsen och dricker gott vin.. Jag var så kluven igår att Johan frågade: "Det vore dumt att bara åka över en natt också va" "Eller?" - "Hmm, ja det vore dumt, för om vi skulle göra de å skulle det äkerligen sättas igång bara för att" :) Men han var ju snäll som tänkte tanken.. Urkult är ju inte hela världen.. bara nästan ;) Men en sak är säkert och det är att om den lilla korven i magen får för sig att komma ut under dessa dagar, då får den räkna med att fira sina kommande födelsedagar i urskogen :)




Önskar alla en trevlig festival!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Som jag sa, du får ta igen det nästa år =)

2009-07-29 @ 12:59:21
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Lelle

Sårad, Emelie. Gubbar är över 50,Ä försiktig när ni rastar hunden, Dä kan komma någon dåre å påstå att ni behöver jakträtt. Är du intreserad att ta över nässjö 1/21 så hör av dej, Lelle

2009-07-30 @ 00:17:41
Postat av: Cissi

men va?

Det var det dummaste jag hört, att de inte kan koppla ur AIRbagen, såklart de kan, vi hade en mondeo o det var inga problem..Tjata på dem ett tag så ska du se att de kan hjälpa er... ;)

2009-07-31 @ 13:33:05
URL: http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0