Sen kväll !

Det blev lite väl sent igår.. Kom inte i säng förns halv tre, fastnade framför tv´n, en dokumentär om ett plan som störtat i USA, väldans intressant. Men då blev det tröttmössan på idag istället. Johan ringde redan vid 09, men jag sov vidare :)
Emma ringde vid 10, men jag sov vidare.. Halv elva klev jag upp.. Det regnade, så ett bad passade utmärkt.
Jag ska ner på stan med Emma och Peter och kolla runt lite.. Ikväll tror jag att jag blir hemma och städar lite.. Bara en lugn hemma kväll.. Orkar inte med så mycket annat just nu ;)

Dom hade förlorat första fotbollsmatchen, men skulle vinna nästa ;) Haha

Längtar hem lite grann, men det gör jag ju jämt efter att ha haft besök. Och vi ska ju om allt går som planerat snart åka hem någon dag eller två =)

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0