Måndagen..

Fanny sov till 12 :S jag slumrade på soffan mellan maskinerna som tvättades. Nu har vi renbäddat i sängen och massa rena kläder igen :) Härligt.
Vi gick till Emma, såg två filmer :) En hel dag har spenderats framför tvn.. Men vad gör det om hundra år?

Johan slog på stort och lagade egen potais mos idag :) super gott. Jag och Fanny gav oss ut, kom till Time och hem igen, benen bär inte längre :S

Nu är vi strandade framför tvn igen :) Jag försökte övertala Joahn att åka till svärfar och plocka lite rödvinbär, men det gick inge vidare, han åkte till hemlingby och joggade istället.. Imorgon skulle jag få mina rödvinbär :) Äntligen.
Det bästa med sommaren är svart och rödvinbär.. Och dom mognar mycket tidigare här, när jag åker till Ramsele nästa gång är dom nog lagomt mogna där.. Eller redan borta :S Jag älskar röddvinbär..

Fick ett gott skratt åt kortet som Johan tog på mig och Fanny så mot principerna bjuder jag på ett..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0