Måndag igen..

Jag sov super länge igår.. Johan kom hem vid 15 tiden, då åkte vi till kiosken och hyrde två filmer, Seven Pounds och Benjamin Buttons otroliga liv. Bra filmer båda två, men den sist nämnda var så lång att jag blev lite uttråkad..
Det blev alltså en mys kväll igår och eftersom jag sovit så länge på dagen kunde jag inte somna på kvällen.. Vilket har resulterat i att jag sov länge idag med :S Men nu ska jag ställa om igen :)
Börjar jobba halv tre idag. Imorgon är det en sån där vidrig hel dag igen, den sista så det ska nog gå att härda ut.

Det är härligt att Johan är hemma igen iaf. Lägenheten är inte lika tom längre.
Idag har jag gjort en "att göra" lista.. Har lite att ta itu med egentligen, men jag har lagt det på hyllan :S Dåligt av mig. Men på onsdag ska det bli av. Styras upp..
Ska tillföra en kontorshöra för alla jävla papper som bara kommer bort hela tiden. Struktur skulle behövas i vårt hem.. Det exiterar inte för tillfället.

Vädret är på min sida. Ingen sol, vind och ändå fräscht. Då kan jag med glädje jobba. Vi försöker planera in vilka dagar vi ska åka till Ramsele, men det går inge vidare. Måste se över en gång till. Det blir ju förmodligen sista gången jag åker hem innan jag blir förälder, kom på det igår. Skumt! Men vi har ju trots allt en hel del att göra här hemma, förbereda och dona så vi kan inte stannna så länge. Det skulle ju vara kul att hinna med något på tu man hand också,

Påminde Johan igår om att ta ledigt TISDAG för han ska till läkaren och barnmorskan. Idag hade han fixat det..
Men då kollar jag i kalendern och ser att det är ju på ONSDAGEN vi ska dit.. Jag börjar tappa kollen :S Jag har ju alltid stenkoll, men inte nu längre.. Aja, fick byta dag att vara ledig och jag misstänker att han kommer bli sjukskriven en dag till iaf, men det visar sig ju..

Näe, nu ska jag snart gå ner på jobbet och be om tillfällig deligering för kvällen, vilket skulle underlätta :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Don´t worry pinglan, du håller inte på att tappa greppet, du är bara gravid. Då blir man så där förvirrad! Tyvärr så kan jag meddela att du blir ännu mer kocko då barnet kommer och du ammar, du är man heeelt väck. Seg i huvet, inget minne och allt är bara upp och ner! Men ändå på ett härligt, underbart, befriande sätt! Jag tror att det är ngt biologiskt, att hjärnan ser till att man bara ska tänka på att ge sitt barn mat och kärlek! Man ska inte tänka på något annat eller ens behöva hålla koll på något under de första månaderna!

2009-07-07 @ 23:33:40
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0