Fredagen är slut !

Vilken bra dag det varit :) Jag följde med Johan och Linus på stan, sen hämtade vi Ricke, fick se deras lägenhet som var jätte mysig. Dom hade en golv fläkt som fläktade och jag vet presic att det är en sån som behövs i sovrummet!
Sen åkte vi hem och dom åkte vidare. Han fick dessutom en systerdotter idag, Grattis till dom!

Jag tog en liten promenad och kände mig sentimental :) Gick hem igen och spelade Winnerbäck på högsta volym. Underbart!

Emma kom vid 20 och vi åt tacos och surrade. Pysslade med hemligheter och skrattade.
Hon har just åkt. Johan ringde nyss och sa att dom skulle gå och lägga sig!? Dom verkar ta fotbollen lite mer seriöst i år, den verkar för vissa gå före ölen till och med.. Haha.. 

Det är ganska tomt här. Har ju haft fullt hus en veckas tid så det är ovant ;) Men jag ska njuta av att få hela sängen för mig själv. =) Imorgon om det blir fint väder ska jag föjla Kim, Emma och Peter och bada i Viktoriasjön.. Skulle vara väldigt härligt. Om vädret förbjuder blir det eventuellt stan eller bara hemma slapp.. Skulle vilja gå på bio också, men jag får se hur det blir med det.

Surrade med Jessica idag och Lovis pratade om flugor och getingar :) haha.. kul att höra. Hon ville stanna i Röåns möbelaffär ;)

Nu ska jag strax knoppa, och sova som en stock..

Ha de bra.


 


Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Jag blev oxå förvånad när M lät så otroligt nykter igår :P Pluspoäng! Men usch vad jag saknar honom, hur ska jag överleva till imorgon? =))

2009-07-04 @ 08:55:21
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0