Dagarna försvinner..

men det är ju tur de.. Vi har inte gjort något speciellt, mest ägnat tid framför tvn. Finns inte så mycket annat att göra när vädret är som det är. Men idag, onsdag verkar det bli en bättre dag?

Jag och Fanny ska snart sticka iväg till Bomhus på ett ärende, sen till barnmorskan.

Ikväll blir det sommar kväll på stan. Tänkte börja med en läsk på Tant Grön och hänga där lite. :) Kan ju vara kul att ha gjort något iaf. Jag är förkyld, igen :S

Johan är på jobb, men skulle hellre vara hemma. Han frågar ofta hur det känns och om det kan vara något på gång. Jag tror båda vi är ganska klar med just gravid delen och spänd av förväntan av det som komma skall... Men hittils händer inte mycket och det är ju fortfarnade ett tag kvar..

Mamma dyker nog upp någon dag i veckan, dom kan inte planera något så vi får väl se när det blir..
Nu ska jag göra mig iordning!
Idag ska jag laga middagen, Johan har varit super snäll dom här dagarna när jag haft ont och fixat allt här hemma, middag, damsugning och allt annat medans jag legat som en padda i soffan och kvidit. Idag är det min fixar dag, för idag känns det bra :)

Jag njuter av att ha Fanny här, det är så roligt med sällskap!

Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0