Bullmamman..

Tori Spelling på tv.
Jag har nyss kommit hem från frissan, hon som tyckte att jag skulle klippa lugg.. Jag såg Johans bästa väns flickvän framför mig, hon som verkligen passar i lugg och tänkte att vi kör på det.. Men tänkte inte alls på att jag har mycket tjockare kinder och rundare ansikte än henne så det blev inte alls som jag tänkt mig.. Men det växer ju ut. Omväxling förnöjer sägs det. Kanske blir man van om en stund?


 


Gubbarna i labben på Johans jobb tyckte om bullarna och jag känner mig om en bull mamma.. Blä.
Vi ka åka direkt och hämta bordet när Johan kommer. Sen får vi se vad som händer?
Finns mycket som borde göras här hemma. Men det är så tråkigt när man är ensam.
"Ligg och vila en stund"... Fy för att vila.. Blä för läckande bröst och blä för foglossningar...
Ur ont kommer något gott, hoppas det stämmer :)

Jag har mjölken hemma, men bak suget borta..

Kommentarer
Postat av: Lina

Men du, upp med hakan du passar ju jättebra i din nya frippa!

2009-07-28 @ 20:08:09
Postat av: Anonym

Men du, upp med hakan du passar ju jättebra i din nya frippa!

2009-07-28 @ 20:08:38
Postat av: MammaGerda

Du blev ju jätte fin i lugg =)

2009-07-28 @ 21:12:12
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Håller med, passar finfint i lugg...o du, du har inga tjocka kinder gummsan!

2009-07-31 @ 13:29:07
URL: http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0