Vardagskaoset

Snacka om att gå in i en vägg när vi kom hem igen.
Allt som legat på is i två veckors tid kom nu farande om en pilbåge.
Nu ska det fixas och grejjas som aldrig förr. Johan är så stissig att jag blir näst intill galen.
Flyr lägenheten så fort han tar tag i en hammare eller såg här hemma.. ´

Usch, alla tankar på lägenhet, jobb, försökringskassan, räkningar och alla annan tråkig skit  =)
Nu drar komvux igång snart, ska bli väldigt skönt att äntligen ta tag i den frågan.. Hoppas det går bra.
På torsdag är det info möte =) Idag har jag varit på personal möte med brynjan gänget.
Jag tror verkligen på denna termin, jag tror den kommer bli bättre och roligare.
Jag och Malin drar igång en teater grupp oh jag tänker fotografera mycket... =) ser fram emot nya med och motgångar.

Nu har jag tvingar mig själv att äta frukost i över en månad, och jag trodde verkligen att det skulle vara en "vanesak" men jag håller inte längre med dom som tycker eller tror det. Jag vet ju att det är väldigt bra, dagaen viktigaste måltid, men jag tror aldrig att jag kommer kunna "njuta" av en frukost som vissa människor gör..

Igår testade vi perkulatorn =) Kanon kaffe blev det enligt Johan =) *YES* och jag fick en känsla av hem när kaffe doften spred sig.. I det övriga var gårdagen mest bara snurrig och yr.. Dessutom har Johan inte fått sova på två nätter och det är då man verkligen önskar sig en större säng :) Dom vanliga Ilandsproblemen är tillbaka på sin plats.

Nu ska jag snart över till Emma och färg håret, ska bli kalas att komma till henne igen.. Var bara två veckor sen vi sågs sist men vi har umgåtts så intsivt innan de så det känns som en evighet :)

Ha de bra





Ingen vill vara hemma när det inte går bra i renoveringen för Johan! =)





Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag håller med dig det där med frukost, jag tycker bara att det är jobbigt att äta på morgonen :s

2009-01-06 @ 19:31:59
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: MammaGerda

Mysigt att bo så nära så det bara är att traska över till varandra. =)

2009-01-07 @ 09:24:36
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0