Rosabollen, städ och tid?


Mötet gick kanon bra, fick mycket insperation och tips på övningar. Efter det rusade jag till frissan, som kanske tog en aning för mycket av mitt hår, men de var nödvändigt, hem lagade mat och gick sen över till Emma för att en sista gång fäga håret och nu är det OK. Fick en fondation av henne också.
Vi såg bonde bröloppet, jag grät som en galning och det blev pinsamt, men det bjuder jag på...
Tänker på min kusins brölopp då jag läste en dikt och de gick så bra från böörjan tills jag tittade på Jesic aoch allt brast, :S inför 120 styckn människor.. :) men det är också sånt man får bjuda på ibland, har kommit över det nu. :)

Nu är vi hemma igen och jag ser ganska klart att det behövs en städning här men jag vet inte när det ska bli av eftersom imrgon kommer anders hit och ska hjälpa till med köket, på onsdag kommer en annan kille hit och ska fixa foder och lister, tosdag jobbar mellan halv nio och åtta på kvällen. Och fredagen är det fix och folket kommer :S
Måste försöka ta lite i taget.. Att hinna med tvätten är bara att glömma.. Om man ändå hade en egen tvättmaskin.
Modo vann över Brynäs ikväll, och jag retar Johan för fullt =) Hade velat gå på matchen, men jag tycker det är ganska dyrt, iaf just nu... Dom flesta kronorna går till lägenheten och in på sparkontot..

Imorgon är det skola och helst av allt skulle jag behöva ner på stan och köpa en miniränare så det får nog bli så skulle jag tro.. Bore även införskaffa den där BH´n som jag skulle köpa när jag var med Melissa och Ronja i Övik för ett bra tag sen men jag har inte tagit mig för :P Blev även sugen påatt införskaffa en nu vän, en rosa boll här hemma :P Men jag har ju som ännu svårare att ta mig för sådana saker :)

Hoppas ni haft en bra dag!

Jag har fått en utmärkelse av: Carro och Jessica



Reglerna för denna award kommer här: 

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar

Jag skickar vidare till endast 2 stycken och bryter mot reglerna eftersom jag inte läser så många bloggar:

Emelie L
Rebecca
Sophie

Kommentarer
Postat av: Cissi



Rosa boll? :-)



Du, behöver du hjälp o städa o så, så finns jag tillgänglig!



Kraaam Cecilia

2009-01-27 @ 11:34:13
URL: http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0