Jul och Nyår 2009


Våra dagar hemmavid :)
Jag har haft det helt underbart hemma och jag har alla att tacka för det!
Vi fick fira jul tre gånger, (jag fick min kamera) =) den efterlängtade perkulatorn av moster och massa andra fina julklappar. Vi umgicks, våldgästade kvarnbacken, skrattade, mådde gott och njöt, firade nyår med buller och bång, och massa andra upptåg..

Vi hann med att....


Umgås med Jessica och Dennis


Spenderade Juldagskvällen en stund hos Jessica och Jake


Vidare till faxen


Där var Rebecca


Melissa


Kusin Tina och många flera.. ...


Jag har busat med hundarna..


Spelat GH och Wii på kvarn..


Ett populärt spel ;)


Vi har spelat massor med TP i hopp om att bli mer inteligent, men jag har gett upp.. =)



Vi har pulsat i snön


Kvarnbacken



Det har varit väldigt kallt vissa dagar.



Julafton hos pappa


Vi har åkt med Ronja till Övik..


och kollat hockey..


Hade mysmiddag innan vi åkte hem..



Vi var på skoterutflykt =)


Till ett berg




Där vi grillade..


Jag har umgåtts med lillasyster :)


Vi har bakat tunnbröd, i bagarstugan..


med släkten..


Tim blev lite trött på att kavla efter ett tag :)


Julia var mest busig..


Vackra kvällar..


Vi hade trevligt på kvarnbacken...


Och Johan var den sexigaste av alla


Jag och Jenni frös lite..


Kusinvitamin..


Jessica och Jenni


Kolbullar stod på menyn..


FamiljenTaikons


Mamma i egen hög person ;)


Vi hade salong på syrrans rum..


Nyårsafton hos Åke och Marie (på bilden: Tre svampar)


Välkomst drink.


Melissa och Bobo


Det blev musik och sång..


Sen bar det av till Ronja..


Där var det full frulle ;)


Vidare till Jessica och Jake där vi spelade ett super kul spel. "Med stora gester"


Ronja gör charader =)


Många skratt.


Andreas


Ronja och Jessica ser malliga ut för dom håller på att vinna ;)


Vi har haft sopp lunch :P


Sopplunch..


Jag och JOhan bjöd mamma och Fanny på trerätters innan..


Vi åkte hemmåt igen..



Nu är vi tillbaka till vardagen och det känns super skönt det också..
Imorgon är det personal möte. Jag är tillbaka i jobbsökandet och fixar stadiet igen..
Ondag är det födelsedag för mig och något annat spännade på schemat.
Igår morse var det 27- grader hemma så det kändes som att det var läge att åka mot (lite) varmare breddgrader.

Nu ska jag återigen grejja :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0