Totalt kaos

Tok rörig morgon, Johan väcker mig klockan sju och ber mig gå ner i bilen och leta hans börs :S morgontrött som är bad jag att få vila lite till.. Han ringde och tjatade så till slut var det bara att knalla ner till bilen och leta och där fanns igen börs. Skulle boka tvätt tid också och det fanns ingen sådan heller förns på fredag :S Fan!
I vilket fall så låg börsen hela tiden syligt på soffan vilket jag borde fattat för han suger på att leta saker. :P
Mitt i allt så ringer hem telefonen och jag hittar den ingenstans så när det slutat ringa trycker jag in "sökarknappen" som gör att den piper jätte högt så man kan htta den, den låg i en av kökslådorna !?!?!?!?!?!? Johan måste verkligen vara i förvirringens tid Haha..

Ska knalla ner på Brynjan och registrera hans gym kort åt honom idag sen har jag faktiskt inget planerat. Kanske ska ta och plugga lite matte.. Fick lte olika pover av ögonskugga från Mary Kay av Emma som jag ska leka lite med också :) Den fondation som hon hade var helt underbart bra så när den är slut ska jag banne mig kosta på mig en av Hanna, hon säljer också sånna produkter.


Hoppas jag har fått min dos av kaos idag och att resten av dagen kan bli lugn.. :)

Ha en toppen bra dag!
kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

he he he

Ja, det märks juh tydligt att våra sambosar är brödrar ;-)



Hoppas det var allt kaos idag!

Kram Cecilia

2009-01-28 @ 11:56:19
URL: http://cissi.bloggproffs.se
Postat av: MammaGerda

Säljer Emma och Hanna Mary Kay produkter? Min mamma sysslar med det så jag har oxå lite smink därifrån.

2009-01-28 @ 19:24:19
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0