Spanska, lister och få dagar

Idag känns det som att jag fått en del gjort ändå.
Har fixat praktik plats åt syrran på ett hunddagis. :) Blir super kul att hon kommer hit och bor med oss!
Jag hae fått ett mail av Kathy, en tjej i familjen som jag bodde hos i Nicaragua, så då har jag bett Diana, en kvinna från colombia som jag jobbar med att översätta och svara :) Super kul!
Städat en aning här hemma. Skiter i golven då det ändå kommer sågas och fixas här hemma i dagarna. 
Och nu ska jag snart bege mig mot skolan efter att ha tvingat i mig en frukost :S Usch.. 

Jag och Fanny kanske åker till Stockholm och hälsar på farmor när hon kommer hit. Får se hur det blir. Hon ska ävn träffa Linn där borta. Ikväll ska jag till Johans syrra och hämta en madrass inför helgen :) Det är nämligen bara 4 dagar kvar till festen :) Ska över till Emma ikväll och hämta klnningen som jag ska ha på mig. 

Behövs lite små fix ännu innan allt är klart. Men sen så är det bara att tuta och köra. 
Igår hämtade johan hem alla lister och foder så det känns bra att det börjar hända saker här hemma. 

Ha en toppen bra tisdag!

 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej :) Ja, jag trodde jag skulle bli besviken på filmen eftersom jag tyckte boken var så bra. Men filmen var ju minst lika bra.. Är allt bra med dej? :)

2009-01-27 @ 16:16:49
URL: http://linneasjolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0