Outfit :)

Dagen blev tok lyckad. Fick super bra hjälp inn på Carlings, Johan var nöjd och jag var SUPER DUPER NÖJD!
Han köpte sig ett par jätte snygga "chino" byxor, e fin skjorta och en snygg slips till.. En hel outfit till festen. Utan bök och stök. yckr verkligen om personalen där inne. Han hjälpe oss jätte mycket :) Det var jätte kul! Trodde aldrig Johan skulle ta på sig annat än jeans, så det var så kul att han tyckte om byxorna :) YES!


 

Vi hann hem en snabbis och slängde i oss m sen skulle Johan iväg igen så jag körde honom till Matte. Dom skulle se hockey hos Lars :) Själv sitter jag hemma oc väntar på att jobbetska dra igång.. Försöker övertala syrran att göra hennes pratik här i gävle *Hoppas hoppas*





 

Ska gör nått vettigt innan jag ska knalla till brynjan! Ha en bra kväll!




 


Lars Winnerbäck


Kommentarer
Postat av: Fannyfrej

Prao hos dig! :)

2009-01-26 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0