Lyckans ost äro semlor..

Har nyss kommit hem från Emma, hon hade ensat garderoben,klädfreak som hon är har hon dessutom prislapparna kvar på kläderna :) haha.. jag inkasserade en ny garderob kändes det för hon skänkte en del till mig.

När jag då kom hem ringde mobilen, det var Johans kusin, Markus bror. :) Han kommer på festen och jag vet att det betyder mycket för Johan, dom har tydligen inte setts på ett tag så det var roligt! Han verkade super trevligt.. !

Joan fick veta idag att han ska till funäsdalen med firman på skotersafari.. Jag blev så sjukt avundsjuk att jag fick huvudvärk ;)
Ska gratulera Linus också som vunnit en resa till MonteCarlo och insatsen till en stor poker turnering där.. Det var ju super kul =) Och jag har svårt att inte avundas honom också :P

Ikväll ska jag på brynjan och fixa med lite papper, sen ska jag och baka semlor, så egentligen är det jag som har mest tur  :) MUMS..

<Copyright>


Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hopp! Du har en utmärkelse att hämta hos mig!

2009-01-19 @ 23:02:11
URL: http://spunkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0