Helgen som varit

Helgen har varit toppen!
Lördagen var det kalas heeeela dagen :) Super kul.
Johan släkt kom och vi åt tårta och surrade i en evighet kändes det som. :)
Jag tycker verkligen om att ha folk hemma, speciellt när det luktar kaffe och nystädat. Enda nackdelen är att här får vi inte plats :S jätte trist. Jag längtar verkligen efter flytt, så vi kan bjuda hem fela stycken på samma gång och låta alla få en sitt plats :) Men det var iaf en kanon dag. På kvällen gick vi över till Emma och Peter och kollade körslaget, fast det blev nog mest att vi pratade istället för att titta :)
Kom i säng ganska sent vilket verkligen straffar mig i längden. Skulle ju upp halv sex och iväg till jobbet.. Gick bra ända till klockan 16 när jag slutat då slocknade ja hemma. Men sen åt vi god mat och somnade om igen :P
Idag vaknade jag av en rejäl förkyldning :S det ger aldrig med sig riktigt.. Men ska iaf över till Emma och fixa klipptid och kolla upp lite om spray tan.. vi har äntligen hittat att det finns, i sandviken. :)
Sen blir det hem och fixa och dona igen.. Har ett berg med tvätt som ska vikas :(


Hoppas ni har det bra..
 



Johan 25 år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0