Äntligen!

Äntligen har jag tagit fingrarna ur arslet och tagit på mig lite smink, slopat mjukisbyxorna och tagit en tunika istället, och jisses, vad pigg jag ser ut, trollade bort dom där ringarna under ögonen och allt känns mycket bättre.
Ärligttalat har jagvarit som en förslappad säl med svarta ringar under ögonen, blekat i stan och dessutom helt ointresserad av att förändra det också.. Har verkligen varken haft lust eller intresse för att vård nått yttre. Men idag kom jag på att om jag gör det kanske jag mår bättre inombords också, att fallet inte alltid behöver vara tvärtom, och jag hade helt rätt :) änns till ochmed skönt att klockan är sju på morgonen och nu är jag inte trött heller.
La en ansiktiskmask igår, använde lite brun utan sol och idag åkte även smink väskan fram.. Johan kommer storkna och inte känna igen mig när vi ses i eftermiddag igen (okej, kanske liten överdrift) Haha, men ibland krävs så lite för att man ska känna sig på lite bätte humör :) Dessutom passar det utmärkt idag, när jag ska på möte på arbetsförmedlingen. Kanske får man lite bättre tempo och hållning om man känner sig lite piggare, eller?

Igår var vi till Johans pappa och ibland är han verkligen roligt. Han är verkligen S T O L T över sin son och det är charmigt! Han visade tusen tals kort på Johan när han var liten, från hockyn och fotbollen, som han varit så lovande i, men som han gav upp :) och vilket krulligt hår han hade som två åring.. Ja charmigt!

Jag är fortfarande lite tagen av Winnerbäck filmen igår.. Tusen minnen och känslor.. Tänkte mest på konserten i somras. :) Va kul vi hade. Och INGET ska hindra mig från att göra om det! nget är omöjligt!
Ikväll kommer morbror lelle hit och ska fixa fast våra lys knappar :) Kan behövas... Jag får ju tillfällle att använda perkulatorn också :P

Imorgon tar Jessica Examen :) Vilken grej! Hon tycker nog att det känns lite läskigt att vara färdig också.. Nu ska hon ut i arbetslivet, med ansvar och allt spännande, tidigare har hon suttit trygg i studierna :) Men hon fixar ju det där galant. Det är jag säker på.. Tiden går hur fort som helst. Det känns som att både hon och Ronja började plugga i höstas ungefär men så är det ju inte alls, och så känner nog inte dom heller ;) Men som sagt! jag tycker alla sm läser på högskolan gör ett väldigt bra jobb! Kanske finner jag den där gnistan senare i livet, just nu finns den inte.. :)

Jag ska springa iväg på lektion nu, tänker utnyttja extra timmen idag också..
Ha en bra dag!
Hörs senare!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0