"Att driva någon till vansinne"





Kanon kul har vi haft!
Vet inte om jag redan skrivit men jag fick iaf 36 av 38 rätt på provet så jag är kanon nöjd, det var slarv fel som pajjade dom två sista ;)
Igår kom Fanny hem tidigt. Vigjorde ossklar och åkte till BM, där allt gick kanon, värdena var jätte bra och hon lyckade till och med sticka mig på första försöket :P Fick träffa en annan barnmorska denna gång, hon hade sommar stuga i Långsele, som inte är så långt från Ramsele och hon var verkligen förstående och lyssnade och hjälpte till. Min njure har grubblat mig galen, är det någon som kan vara ärftligt? Tror inte det, det trodde inte hon heller, även om hon inte kunde föräkra eller svara på allt så kunde hon iaf lugna och berätta kring saker, det var jätte skönt.



Efter det sprng vi in på stan och köpte skor till Fibbe, och sen till hemlingby för att grilla. Det var en aning för kallt men verligen mysigt. Peter och Emma var också med. Det är roligt tycker jag att kolla på dom åker skidor och jag blir super sugen själv också. Tro om det kommer gå att åka hemma under påsk? Skulle verkligen hinna med innan vintern är slut :)



Imorgon åker Fanny hem och det känns hur tråkgt som helst :S Kommer bli enamt nästa vecka :S Men det ska nog gå ändå :)



Två grill fantaster :P



Idag åkte jag och Johan till Ockelbo och la en handpenning på diverse saker. Känns kanon bra och jag har nog hittat min favorit butik där. Även om det ligger fem mil utanför Gävle så kände jag bara att dom mlen kommer vi tjäna in i både kvalité och kunskap, hon som ägde butiek var rakt igenom ärlig och väldigt duktig! Super kul!




Jag och Fanny har varit till IDAS fotostudio på stan idag och knäppt syskon kort.
Inte detta så klart som vi amatörer knäppt här hemma ;) Men både jg och Fanny blev nöjda över bilderna (dom flesta) vissa bilder såg vi inte kloka ut på, jag som ut en rullande tjock studsboll och Fanny såg ut som om nyss nysit :P Men det roliga var att hon inte knäppte "traditionella" rakt upp och ner bilder utan lite roligare :) På tisdag ska jag dit och se dom färdiga korten efter hon har fixat med kontraster och sånt. Är rädd för att jag kommer spendera mycket tid hos henne framövr. Hon var jätte trevlig och lättsam att ha att göra med. Det tråkiga är ju att bilderna är så dyra att framkalla :S




Om hon ändå kunde stanna en vecka till!



Johan har kommit på rubriken mellan oss idag.. "Att driva någon till vansinne" Haha och jag tror han har rätt, vi lyckas alltid! ;) <3

Nu ska vi grejja.

Hoppas ni har det bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0