Sommar och ingenting gjort :)

Jag längtar tills någon fyller åtr, tills det är fest och vi kan gå ut, träffa folk och skåla i saft :)
Jag skäms över att berätta vad jag gjort idag... :S Enbart och endast kollat på koten hos fotografen.
Jag fick till och med Jonas tvätt tid om jag ville men tvättade inte ens en enda maskin :S Samvetet dränker mig.
Fy vad lat jag varit! Lagade lunch till mig och Jonas och diskade, men allt annat då? Är det lagligt att skjuta på?
Nä, imorgon är det ändring! Jag lovar, imorgon ska det bli resultat. Men jag har tänkt på det här med att hitta lust? Istället kanske jag borde tvinga hit Ronja och låta henne sortera ;) haha, det skulle varit mycket roligare..
Idag har jag iaf pratat med Mamma, avreagerat mig lite.. :) Ingen semla har det blivit heller :) Lika bra det.
Ikväll ska jag med Anders och Jonas och se hockey hos Anders mamma och pappa, bättre än att häcka här :D
 Har suttit på msn och spelat ett spel mot Tora från Oslo i flera timmar känns det som :) haha, förlorade dessutom men det är bara för att hon är allt för smart.
Jag drömmer mig bort till nästa sommar, när jag kan sitta med Ronja på hennes föräldras balle och dricka ett glas vin, kanske skriva en rolig låt om någon och kyvröka en eller annan cigarett :) Jag minns innan Melissa tog studenten och vi satt där och skrev om naturvetaren som beter sig som ett djur :) Det var roligt. Vinet som bara slank ner i min och Johannas magar.. Haha, ja lustigt vad man tar sig för ibland.. Och när vi väl skulle framför sången står alla och kraxar för att det var svårt att hålla tårarna tillbaka :P Vad blir nästa happening? Nån sommarkväll med bad och fet mage i Ramsele sjön ;) Ja det ska vi satsa på.

Måtte det bli torsdag så jag får bada och bubbla :) Nä, det är imorgon det händer.. Jag tror på mogondagen, sortering och städ! En dag kan man skjuta på..
Biljetterna är slut för reservation till bion :S Måste skynda mig ner och nalla åt mig två biljetter imorgon så dom inte tar slut... Jag börjar nedäkningen till påsk,  23 dagar kvar till skärtordagen.. :)
Vi ska också boka kryssninen snart. Det ska bli så roligt och jag hoppas alla som vill och kan följer med!

Jag glömmer hela tiden att handfatet är trasigt också så när jag spolar bli fötterna piss blöta, nu har jag skrivit en lapp åt mig själv att jag inte får spola i kranen :) kanske hjälper det.

Nu ska jag kila..
Ha det bra




Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Så du tror att du sitter på nån balle och dricker ett glas vin i sommar? =) Ja vi får väl se hur det blir med det =)

2009-02-24 @ 19:50:10
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Em

Nästa sommar som det står ;)

2009-02-24 @ 22:08:49
URL: http://bienvenido.blogg.se/
Postat av: Lelle

Skärpning, Du måste ju tvätta Jonkes fillingar, dä fattar ju vem som hälst. Viktor L, Tinas kusin är i nikaragua nu, genom räddningsgymnasiet. Kanse har sakt det. Hur går det med elen. Var i swedbank och såg molle igår. Vem är MammaGerda och EM.

2009-02-24 @ 22:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0