The Voice

Torsdag då.. Klev upp vid 06 och körde sen Fanny till praktiken, hem vikte tvätten sen igår.. Kommer på mig själv med att bara gå runt och fundera, och det enda jag tänkte på var hur ogärna jag vill gå på lektionen idag :S inte för att jag inte vill räkna utan för att jag inte vill veta om jag inte klarade provet.. Det borde vara så att om man klarar det får man veta och om man inte klarar det borde man bara förtränga att man gjort det och göa det igen.. 

Vakna med The Voice, är det så bra egentligen? Jag stängde av och lyssnar nu på Miss li isället, mycket bättre enligt mig. Hennes skiva är super bra. Idag kommer Johan hem. Fömodligen ganska sent, så jag och Fanny ska till barnmorskan först sen ska vi gå ner på stan oh löpa ett par skor till henne som hon lagt undan. 

Det har öppnat en stor secondhand här i Gävle, Eriks hjälpen, vi var där och kollade igår, blev faktiskt besviken, hittade verkligen ingenting som jag skulle vilja ha förutom två kistor, men på den ena stod det "malung" så den gick bort och den andra skulle man vara tvungen att ta bort alla järn saker på för att kunna slipa och måla om så det blev ingening. Kanske kommer det in bättre saker sedan!

Igår blev det iaf super god tacopaj och film hos Jonas, jag somnade iof i Fannys knä och såg inte filmen, Seven pounds men den var tydligen bra enligt henne :P 

Nu måste jag motvilligt gå till skolan! kram kram  

Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Seven pounds verkar jätte bra! Du måste se den! Vi har börjat kolla på den men man är ju inte jätte pigg om kvällarna så det blir att se resten en annan gång :P



Håller tummarna för att du klarade provet!

2009-02-19 @ 10:04:18
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Anonym

HUR KUNDE DU SOMNA IFRÅN SEVEN POUNDS? Enligt mig en av de bästa filmerna jag sett, så gripande så OJOJ! Emelie = trött ! Hoppas allt är fint och att du spikade matten. Störs, puss!

2009-02-19 @ 16:55:28
Postat av: "faster" tina

hallå på dig är allt bra med magen och med dig också ,har sett att du är hormonstin det är inte så kul ,det kan jag hålla med om // kram å hälsa bror

2009-02-19 @ 20:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0