Jökarna




Gårdagen var helt underbart rolig. På förmiddagen hängde jag med dessa typer.

Skrattade nästan konstant. Kom fram till att jag verkligen har problem med trappor och att jag var ensam om att tycka slask sugaren luktade mat :) Hhaa, vi luchade god taco bufée på sombreros och jag fick se många av skolorna i Gävle.

Hem sen och somnade sittande en stund. Johan kom hem vid fyra. Både han och jag skulle iväg så vi hann släng i oss en provisorisk middag och mötte senare, på kvälen. Jag kollade knutby dokumentären, vet inte men jag tyckte det var lite struligt att hänga med, eller så är jag bara dum. (?)

Idag r det super fint väder här, solen skiner. Blir inget Ockelbo av, hade nästan kunnat räkna ut det själv, men det är sånt som händer. Ska ta mig till sjukan och fixa en patientbricka så jag kan få mina papper hos MVC sämplade till veckan.
Det kommer någon hi på eftermiddagen som ska börja lista.. Äntligen.
Ska till brynjan och knäppa lite kort ikväll också. Ska tvinga med mig Johan! Får se hur det går :)

Nu ska jag njuta av vädret och knalla uten stund.
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0