Farfars långkalsonger!

Då hr lugnet lagt sig och Johan har åkt mot funäsjället för att åka skoter och skidor. Ja, jag är avundsjuk och önskar att jag också hade en firma som bjuder på sånna grejjer. Men vadå? Jag ska ju få åka på badresa till Uppsala iaf :P 
Han skulle ha med sig en kniv och vägrade ta kniven han fått av Melissa och Nisse, den var för fin för att slarva bort (vilket jag håller med om, men måste man slarva bort saker)?  :S jisses!

Matten gick kanon och jag närmar mig A kursen med storm steg och det verkar som att jag kan lyckas i tid. 
Har suttit vid datorn alldeles för mycket idag, ögonen vattnas och jag ser nästan i kors, men som jag gillar detta surfande ;) Har hittat en butik i Ockelbo som vi ska åka och titta i nästa fredag, några annonser på blocket som var lockade och som jag efter lite team snack med Ronja bestämde mig för att iaf höra mig för :) Håll tummarna för ett bra resutat :P

Har planerat teater kvällen med tjejerna ikväll. Det blir liteolika lekar och jag hoppas virket och spyflugorna har förvunnit!
Det var vidrigt sist.. Annars har vi en toppen bra lokal att hålla till i! Imorgon ska jag jobba 7-16.. Ska bli roligt faktiskt. I övrigt är det en enda röra här hemma med lister och foder överallt, önskar den där killen kunde komma och få upp brädorna där det ska vara så det blir gjort. Ringde hyresvärden idag och vi ska få förnstr och balkongdörr bytta om sex veckor, presic lagomt! Perfekt!

Nu ska ag knalla ner på Brynjis och skriva ut farfars långkalsonger ;) 
Ha de bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0