Ekande ensamhet..

Från ett levande trångt hem, fullt med nära vänner och massa skratt till en tomt ekande liten skitig håla.
Usch, ensamheten skriker så högt att ja får huvudvärk.. Jagbrukar verkligenuppskatta attfå vra ensam stundvis men jus nu käns det bara jobbigt. Fördrev dagen med skola promenad och tv tittande :S
Sakar till och med kaoset som Johan altid har med sig hem..

Hoppas att Jonas kommer och hälsar på nånting så överlödt av tid rinner iväg..Idag fick jag post av mormor :) Det var fotografier från min studentskiva. Vi ser ut som sm barn allihopa, haha.. Skrattade när jag såg korten, kan inte begripa att det är tre år sedan.

Nu är det bygglov på tvoch jag drömmer mig bort.

Någon mer än jag som vill ha sommar?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker också att det är jobbigt att vara ensam en längre stund, Christofer var brta i iofs bara 2 dagar, men när man är van att ha dom hemma så blir det ju jobbigt..



Jag har utmanat dig, gå in på min blogg så få rdu veta mer :)



Kram!

2009-02-03 @ 22:37:46
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0