Vad vore denna kväll i all sin glans...

...Om inte lilla Tessan fanns?

Idag kom Felicia och Tessan hit, vi satt och surrade ett tag och sen knallade vi ner på Öppna Förskolan. Blev en ganska kort stund där idag, men uppskattat av dom små ändå tror jag :) On inte annat tycker iaf dom lite större barnen att Theo och Felicia är väldigt intressanta :) Dom minsta är mest intresserade av varandra, men det är så roligt att se :)

Efter öppnis skulle jag ner på stan och träffa Lovisa, fick med mig Tessan också :) Vi gick först och utförde ett uppdrag, sedan vidare på Java (mitt favorit ställe) där vi mötte Lovisa. Surrade ett tag och umgicks, gick en sväng på Indiska sen gick vi hem. Blev en ganska koet träff, men jag skulle ju till jobbet så hemmet kallade.

Det var skoj på Bryjan ikväll. Spelade tecken, förlorade med hästlängder, men kul ändå. Några bakade lussebullar och när Lotta "går av" och föder barn, tar jag över bakgruppen, haha.. Jag som knappt kan baka, det kan bli spännande..

Så nu till rubriken...
Theo har varit små snorig idag, men när jag kom hem från jobbet var det 10 gånger värre. Stackarna snorade så in i norden och det blev jobbigt att andas genom näsan. Vi hade ingen salt lösning hemma och jag såg hur min sömn flög iväg med hästlängder, det blev samma när han var nyfödd, då fick han inte sova nästan på en hel natt för att näsan var så igen täppt (man borde kanske lära av misstag då och ha saltlösning hemma, men det hade inte jag gjort) Ringde därför till Tessan och tok bilen och åkte och lånade av dom (Som tur var hade hon hemma).
Tusen tack för det.  Så imoron bitti får vi knalla till apotektet. Ska lämna tillbaka en film ändå så det gör desamma.



Felicia och Theo


Haha, Flisan gör allt för att komma nära ;)



Dom tycker om varandra dom här små liven :)


Felicia får lite mat på Java :P


Och Theo myste med Lovisa


(Dragkjedjan vill inte som jag vill)


Lilla björnen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0