Sömnproblem.. Ja!

Kvart i ett :S Vad gör jag vaken och uppe nu? Jag gav upp försöket att sova, det går helt enkelt inte. Har legat och vridit mig sen halv elva. Theo borde ändå vakna snart och vilja ha mat så jag kan lika gärna vara uppe tills dess. John Blund verkar inte vilja komma till mig inatt. Men jag har inget emot att sitta här heller. Jag kan höra mina pojkar snarka ikapp inne i sovrummet och tittar jag ut ser jag den stora granen med lampor i som det nu är fullt med snö på.. Det snöar JÄTTE MYCKET ute och jag längtar till julaftonsmorgon :) Håller på att göra en skattkarta till Johan, haha.. Det blir roligt. Vi planerar mycket just nu. Jag älskar att ligga på kvällen och planera en massa, eller ja, det kanske oftast är jag som planerar, för han brukar bli trött och somna ifrån, men jag kan ligga i timmar och bara planera och planera.

Imorgon kommer min privata inredare. ;) Lovisa. Jag gav mig ut på för djupa vatten när jag köpte det där ordspråket. Jag är inte direkt fingerfärdig, har inte särskillt bra tålamod, hatar att mäta och måtta och skulle det bli fel en gång skulle jag förmodligen slänga det så Lovisa kommer till undsättning imorgon och ska hjälpa mig upp med det :) Det blir spännade..

Sitter och mailar en kvinna från Timrå. Hon säljer den vagn jag vill ha + tillbehör för en vettig slant. Jag ber henne skicka bilder på min mail. Om hon gör det och den ser ok ut ringer jag min pappa på en gång så han får åka dit och hämta den. Snälla låt den se bra ut nu så jag kan byta ut sen vi har. Den åker direkt ut på blocket isf. Men det går säkert åt pipsvängen, för skickar hon inga bilder tänker jag inte köpa heller. Kom just på att pappa inte heller är i Sundsvall nu, han jobbar ju :( Kanske kan Sandra åka dit? A, vi får se. Hon lär antagligen inte svara nu ändå..
Jag kan höra någon som börjar vakna smått? Dags att värma vällingen kanske och somna om?

Ja, för här kan jag inte sitta längre, då blir det väldigt jobbigt imorgon istället :S

Hoppas ni sover gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0