Öppis och Lovisa :)

Onsdag, redan..

Inatt har vi sovit ganska bra. Jag och Johan käkade fruktsallad igår och kollade på Äntligen Hemma. Ganska mysigt. Jag tog en liten sovmorgon, vaknade klockan 09, då var Theo klar vaken.. Undra hur länge han varit det?

Nu har vi gjort oss klara och sitter och inväntar Tessan och Felicia. Vi ska till öppna förskolan idag :)
Det var ett tag sen vi var där nu. Hoppas inte att det är lika mycket folk den här gången, vi fick inte ens plats med vagnarna sist.. :) Lagom är bäst. Blir dock ingen sångstund idag då jag ska ner på stan och träffa Lovisa.

Ikväll blir det jobb och efter det ska jag röja här hemma (igen) det blir stökigt på en gång man plockat :)

´Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0