Nöjd.

En helt klockren dag!

Pappa kom hit och vi käkade lunch och surrade efter en stund kom vi på att vi ville till Ikea, så dit åkte vi. Han handlade diverse prylar både där och på Owe´s :) Vi åkte hemmåt igen och sa hej då. Han åkte till Sundsvall, ganska kul att han bor där nu, det innefattar ju några mil närmare iaf :) Kanon.

Johan åkte och klippte sig och jag och Theo gick och handlade. Sökte efter en ojordad skarvsladd och efter ett tag lyckades jag hitta en. Så nu lyser granen, fattas bara kulor och lite sånt, men det kommer. Jag har nog pytat klart här lagomt till julen är över är jag rädd.

Sen hoppade jag i badet, då ringde Emma, hon var på väg :) Peter kom lite senare och vi slog oss ner för att käka och se Idol. Emma hade med sig vin, smarrigt värre. Tessan och kom förbi en snabbis för hämta viktiga prylar ;) Finalen blev inte som jag ville, men å andra sidan tror jag ändå att Calle kommer bli stor, han kommer kunna göra mer och "bredare" saker än Erik som nu mera måste hålla sig till vad Idol kontraktet innefattar.



Klockan är efter 00 och jag borde egentligen sova för längesedan, imorgon bitti åker vi till Stockholm.
Ska packa ner lite nödvändigheter innan sänger skirker så det ekar i mitt huvud. :)

Hoppas ni haft en lika bra kväll som jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0