Kvällen fortsätter..

Hipp happ.. Jag och Theo är själv hemma. Johan har åkt bort ett tag.
Vi kollar bonde söker fru och har ganska tråkigt faktiskt. Jag blir galen när saker inte blir som tänkt, planering är A och O i mitt liv, och faller planeringen faller allt. Hela min värld blir snurrig av sånt.. Och är för mycket förändrigar just nu. Och jag får stå för dom förändringarna själv. Jisses vilken kontroll människa jag har. Jag skulle inte överleva en dag utan en klocka och jag blir stressad av motsatsen.. Det är verkligen någon jag måste fortsätta jobba med.. Ingenting fungerar för mig om jag inte planerar, är det en sjukdom kanske?

Jag vet exakt hur morgondagen kommer se ut, ungefär iaf och så vill jag ha det.
Jag vet vad som väntar nästa månad, och jag planerar gärna två år framåt också om det skulle vara möjligt :)

Ja, nu ska vi fortsätta kvällen här hemma, för klockan stannar ju inte, tack och lov!


Kommentarer
Postat av: momma

Sov gott

2009-12-17 @ 20:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0