Killen Kan !

Om du skriver ordet vänskap på wikipedias hemsida kommer texten:

"Vänskap
är en typ av social relation, i vilken de båda parterna hyser ömsesidig tillit till varandra."

Tycker man sedan vidare för att läsa om vad en social relation innebär så bör man nog vara intresserad av att läsa, det blir mycket.. Men texten ovan säger ju det mesta tycker jag..

Alltså där kommunikationen och allt annat ska finnas från båda håll. TVÅVÄGS KOMMUNIKATION.  
Jag har mina väl valda vänner.. Men andras kan man ju ibland ifrågasätta?

Jag kollade på tv.. Men tröttnade så jag la mig för att busa med Theo på fällen.. Han försökte vända sig flera gånger, blev skit sur för att armen var ivägen.. Men så var det ganska nära en gång att han skulle komma över, så jag filmade med mobilen och till min förvåning vänder han sig.. :) Jag blev lyrisk. Fortsatte filma och ja, han vände sig igen, och igen och igen.. Han är ju skit duktig. Han blir lika brydd varje gång han lyckas komma över från ryggen till magen, men vilken känsla. Jag har väntat på det här, haha.. Tänk att man bli glad för så lite ;)

Önskar verkligen jag kunde lägga ut filmen, men jag har ingen aning om hur man gör och har förmodligen fel program.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sötpluppen då =)



Stor kram

2009-12-12 @ 23:11:51
URL: http://bekkiis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0