Hur tänkte jag då?

Ronja ringde imorse, ganska tur annars hade jag nog sovit längre. Theo har sovit kasst inatt också, så det där med vällingen var nog inte så framgångsrikt ändå kanske, en tillväxtperiod igen? Jaja, det blir nog bättre framöver.

Efter att jag surrat med Ronja klev vi upp, drog på understället och gick ut på en prommis, innan Theo föddes köpte jag en overol som jag tänkte att han skulle ha i vinter. I storlek 62!? Undra hur jag tänkte då för nu när det börjar bli kallt ute så kan han ju inte ha den, han ser ut som en stoppad korv. Den är väldig varm och mjuk, bra! Men för liten.. :) Känns som att den nog blir perfekt till Eskil, vi får helt enkelt hitta på en ny större. Fick dessutom låna en super bra av Jessica B som kommer fungera den också, det är som en åkpåse med armar. :)

Igår blev det jobb igen :) Det var skoj. Ganska lungt ändå för att vara onsdag. Fick dessutom passet på lördag, lite typiskt då Niklas och Tessan ska komma men vi ska baka och käka under dagen så jag kan jobba dom där timmarna, börjar inte förns 19 ändå så vi ska nog hinna med :)

Idag står hallen på schemat och Theos rum om han tillåter :)
Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0