Grötmonster!

Haha, ja det här gick ju bra.. Gröten var otroligt uppskattad. Varje gång jag tog skeden från munnen för att ge honom mer blev han vinsinnig, han ville verkligen äta hela tiden och ha mer och mer och mer.. Tillslut bokstavligen skrek han och slet skeden ifrån mig och tryckte i sig all gröt som fanns på den.. När den var slut kom hysterin igen så han fick lite mer, sen fick det vara nog :) Men det känns roligt att han har aptit iaf!

Har lite olika saker att testa här hemma som ska bli spännande :P Han verkar vara som sin pappa och tycka om allt. Jag är verkligen otroligt kräsen och det är ofta tråkigt.. Men Theo verkar kunna smälla i sig vad som helst.



Det var tydligen otroligt gott..




Mig var han mest brydd på, jag tyckte den var vidrig den där gröten :P




Men huvudsaken den lilla är nöjd!


Kommentarer
Postat av: Moster

Härliga bilder! :)

2009-12-22 @ 22:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0