Munkgubben..

Gick för att lämna tillbaka en film vi hyrt förra veckan och besöka apotektet, hörde med Tessan om hon ville följa med till Dollar och kika lite.. Hon var på :) Så vi knallade dit, men det blev mat akuten för både Flisan och Theo, jag fick be gubben i husvagnen utanför affären, han som säljer munkar att värma min välling, han värmden den på tok för länge :) Men var ju super snäll ändå som ville hjälpa till. Så vi slog oss ner vid stolarna och sen köpte jag lite grönskaer och Tessan fick med sig kaffefilter och kattmat :)

Hur som helst så har vi kommit hem nu.



En mätt och trött Theo.



Tessan som skulle fixa vagnen ;)



En mätt och nöjd Felicia :)



Theo har sovit ganska mycket i vagnen så jag tvivlar på att han kommer så jätte mycket här hemma nu. Min vila blir med andra ord uppskjuten, men vad gör väl det, jag har ju pepparkaks hus att göra. Kanske borde pyssla lite med det.. Sen blir det julklapps verkstad på matbordet :)


Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0