bra...

Det har varit en kanon dag idag! Jag gick bort till Tessan och hälsade på, Dom hade verkligen en super fin lägenhet, jag är avundsjuk på deras gigantiska fönster, det var hur fint som helst.
Sen gick vi bort till Fjällbacken och kikade, dom följde med mig hem och vi surrade och busade en massa med Theo och Flisan, dom älskar verkligen tomatarna som jag fått av min farmor. Flisan skrattade som en galning när jag visade henne dom :) Fick mig ett gott skratt själv när jag hörde henne skratta :P

När dom gått hem somnade Theo och jag kunde dra igång med dammsugaren, och moppa golven. Johan kom hem men har nu åkt igen.

Jag och Theo har flygit flygplan och nu ligger han och rullar runt på govlet.. Har lagt täcken över hela golvet nästan för att han inte ska ta sig ut på det SVIN KALLA golvet..
Jag har skrivit klart min saga, som ska bli en julklapp och snart ska jag se om jag kan hitta någon ätbart här hemma, var inte alls hungrig när det var matdags, men nu kurrar det som tusan..

Ska lägga upp morgondagen lite smidigt, handla packa och kanske lite kvalitets tid tillsammans.






Mys i soffan med Tomtarna..






Och just för tillfället är jag så här populär..


Kommentarer
Postat av: Anita

Momma längtar er allihopa.

2009-12-22 @ 07:04:07
Postat av: Tess ♡

Haha, innan dess har hans öron förfrusit i denna kyla ;)

Åh, va kul! Hoppas den finns kvar. Men de borde den göra, du gömde den bra ;) hehe

2009-12-22 @ 11:21:24
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0