Bra men fullspäckade dagar :)

Söndag.
Dagarna försvinner och ibland hinner man inte alls med allt man önskar men vi har hunnit med en del ändå.
Igår åkte jag iväg ganska tidigt till affären för att köpa ett nytt pepparkakshus, då det vi hade var i tusen delar.
När jag kom hem dröjde det inte länge förns Tessan, Niklas och Felicia kom hit :) Då satte vi igång med bakningen. Pepparkakor, Lussebullar, och grabbarna -Theo gjorde daim kakor :)

Det tog ganska lång tid och medans degen jäste slappade vi och surrade. Sen satte vi igång igen. Tror vi tröttnade ganska snabbt på den där degen då lussebullarna blev större och större ;) Men det blev gott iaf.
Johan lagade middag, lövbitar med någon örtfyllning och pommes. Efter middagen var det dags för mig att jobba så vi tog alla sällskap mot Brynäs centrum. Och sa hej då där. Vi träffade även Hanna och Fredde, det var längesen nu :)

Idag var jag uppe med Tuppen, hör och häpna men Theo sov från 23 till 06, sen somnade han om. Jag gick bort till Emma och Peter vid halv nio och hämtade hennes bil som hon var så snäll att låna ut, vi skulle åka allihopa på babysin i morse och fick inte plats i en bil, så dom kom hon till undsättning, igen ;) Tack!
När jag kom hem sov fortfarande resten av familjen. Jag fick faktiskt väcka Theo idag, helt otroligt.
Sen plockade vi upp Niklas Tessan och Flisan och åkte mot Valbo.

När vi kom fram blev vi väl omhändertagen av Karin. Jag hann inte mer än få på Theo sina kallingar så pissade han ner mig.. haha.. Efter en genomgång gick vi ner i vattnet och det var varmt och skönt. Felicia skrattade som en galning, Theo såg brydd ut men efter en stund verkade även han tycka det var roligt. Det var iaf hur trevligt som helst.

Sen åkte vi hem och nu har vi ätit och har tvättid. Johan ska snart iväg en sväng så jag och Theo ska mysa i soffan med en lussebulle och webba med min mamma. Jag är helt överlycklig över att han sov så bra inatt. Det gör att hela dagen har blivit bättre.












När Johan kommer hem ska vi ta en promnad och spana in julbocken, vem vet hur länge den får stå kvar?
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0