Återblickar.. :)




Grabbarna grus har vaknat, i frustration tog Johan Theo i vagnen och gick ut :) Haha..
Frisk luft gjorde nog susen, nu är dom pigga igen.

Klapparna är inslagna och jag har Rimmat till min lilla syster, som förövrigt inte är så liten längre.

Har kollat på bilder från förr..


 :) Jag känner knappt igen mig själv.
Ska skicka iväg lite mail nu innan vi ska äta sen, efter middagen, ja då ska vi mysa.
Är lite avundsjuk på Emma idag som har hela hennes familj hos sig.
Jag önskar jag kunde få hit min också och kunna bjuda på fika :) Hoppas dom myser riktigt.
Jag älskar juletider, brukar inte göra det men i år så :)









Det här är från våran inflyttningsfest 08, på hillmanskroken.. Första gången jag träffade Emma och Peter.
Jag, Johan, Robin och Rebecca gick på krogen framåt småtimmarna.. Och ja, det händer inte ofta men dessvärre minns jag inte mer från den kvällen, svaga minnen från en full blivande brud, Robin syster? Möhippa? Och, ja, nä inge mer...


Fullt ös på festerna i Oslo. Jag älskar att vara barfota, det kanske syns.
Vare sig det är fest eller inte så är barfota det bästa!
 Niklas spelar trummor och får festen i rullning.
Det påminde mig om Urkult.
Någon som har en husvagn att låna ut i Augusti nästa år? :)

Nu blir det ingen mer bloggning idag. Imorgon kanske, för Rikards skull ;P

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du var jätte fin i det axel-långa, blonda, lockiga håret !!!! Kramar

2009-12-22 @ 10:34:30
URL: http://emelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0