5 dagar kvar...

Inte ens en vecka kvar till Julafton.

Idag är jag trött, Theo bestämde sig klockan 08 för att han ville stiga upp och han är ju bossen här hemma så det var bara att häka på.. :) Inte mig emot då han var på strålande humör.
Surrade en stund i telefonen, och åt sallad till frukost innan jag packade ner kytet i vagnen och gick en sväng.
Vi stannade vid strömvallen och kollade på små grabbarna som tränade hockey, det var väldigt uppskattat av Theo då han vägrade släppa blicken från isen.. Men till slut blev det så kallt att jag tvingade ner honom i vagnen och gick vidare mot Erikshjälpen, ringde Johans syster för att fråga om dom kunde ta Theo vid 17, så jag åker dit med honom då :)

Vi gick till Erikshjälpen, jag gillar second hand. Brukar hitta riktigt bra fynd. Idag hittade jag ett par skor som jag tyckte om. Ett armband också men det lät jag bli, ångrar mig nu..

Nu är vi hemma igen. Johan har åkt. Han skulle hjälpa en kompis med något jobb på nån krog i stan.

Jag och Theo kollar bonde söker fru och lördagsmyser. Det är städat och fint här hemma, just nu iaf..
Tror vi ska ta oss en tupplur!

Ha en fin dag!


Dagens fynd, 40 kronor :)


Flisan gillade min väska igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0