Vidrig pytt!

Nu är vi hemma efter en trevlig kväll hos Emma och Peter :) Tack för det!

Vi åt världens vidrigaste middag idag.. Någon annorlunda pyttipanna som vi aldrig köpt förut och det är nog första gången på väldigt länge jag verkligen vägrat äta upp var så vidrig! Jag är ju ganska kräsen på mat men det där skulle jag inte ens mata min värsta fiende med! Blä..
All tvätt är tvättad! En eloge till Johan som tog hans om alltihopa! Då återstår det bara att vika allt, det fixar jag imorgon :)

Dagen har väl flutit på ganska bra. Jag har iaf beställt påminnelse av både Johan och Peter att ringa mig imorgon vid 09, jag är livrädd att "glömma" ringa sjukhuset, det skulle isf innebära en dags längre väntetid för kontroll och det går jag inte med på :) Så jag hoppas verkligen inte att jag sumpar det. Vore ganska typiskt mig att bara slå av alarmet när det är något viktigt på schemat ;)

Till helgen är det marinfestival här i Gävle, på alderholmen, tro om man kan gå på den? Hoppas inte!


Det är ett herrans liv i magen, men utanför står livet stilla i väntan :)

Nu ska jag ge mig på ett försök att sova!
12 dagar kvar tills vi kan supa in "tänk om jag ångrar mig, och ångrar mig igen" ! Underbart

God natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0