Vart tog John Blund vägen?


Gristrött

Den här natten bjöd inte på många timmars sömn :S Somnade vid halv fyra och vaknade vid 20 ö 7 då Johan skyndade iväg till jobbet, han hade försovit sig. Jag kunde inte somna om..

Gårdagskvällen var trevlig. Marknaden var inte allt för spännande då det är samma i varje stånd ;) Men mysigt ändå.. Då vi gjort rajden där uppe åkte vi till Munken och satt där och surra och drack.. Kvällen flöt på bra och timmarna rann iväg :) Tack och lov..


Jag har nyss ringt och väckt Pappa.. Vill att dom ska komma nu, men dom skulle just kliva upp så det dröjer nog..
Tro om mamma är vaken?

Jag hittade iaf ett jätte fint armband på marknaden som jag ska köpa. En super fin vattenpipa som var åt pipsvängen för dyr och som dessutom skulle avskys av mamma så det får vara..
En man gjorde akrobatik på den högsta flaggstång jag sett, jag kunde inte titta, det såg ut som han skulle falla ner..
Man visste som inte om det var arragerat eller någon pajas från början :S

Det är fullt ös i magen och så har det varit sen halv tolv igår.. Inte en lugn stund där inne.

Om man ska ge sig på nån timmes sömn eller bara strunta i de?

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0