Gävles Sommar Yra

Solen skiner fortfarande och det är stek hett.. Tangentbordet på datorn krånglar :S Men det ger nog med sig..

Johan har sprungit iväg på gymmet och sen bär det av mot Läkerol Arenan för trevligt sällskap och god mat.
Emma och Peter är hemma från deras semester och Hanna och Fredde skulle också möta upp där borta :) Blir nog trevligt..



Solen skulle kanske kunna gå lite i moln, men man ska ju inte klaga..
Den här dagen har mest sovits bort ändå.. Men nu känner jag mig på topp igen och redo för nya äventyr..



Dessutom vet jag ju att Fanny och pappa kommer redan vid 11 imorgon så då går den dagen ganska fort också :)
Ska bli skoj att hinna träffa dom igen. Och sen är ju helgen varmt välkommen. Vilket verkligen uppskattas av Johan som är sjukt less på jobbet just nu..

Jag surrade med ungarna utanför här idag, dom är riktigt trevliga faktiskt. På gården katn det vara helt andra takter, när dom inte är på "hemma" plan, men här är dom hur trevliga och sociala som helst.. :) Tycker det är roligt att det är massa barn här ikring.. Det livar upp lite, plus att jag har en egen cykelmekaniker den dag jag skaffar den efterlängtade cykeln :)

Har nyss surrat med Rikard, desprids planer  nu verkar det som.. Upptäcker  i samma veva också att Johan inte har med sig mobilen!!!! Det ska han få ångra.. ;) Skulle vara lagomt åt honom om jag inte kunde nå honom när det är dax... :)



Nää, mot kvällens äventyr! Ha de bra..

Kommentarer
Postat av: Emelie

gud va ni har blivit lika, du och Fanny :)

(kanske ni alltid har varit :P) Hoppas den lille vill titta ut snart och att allt går bra! Kram

2009-08-06 @ 17:07:15
URL: http://emelielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0