Chocklad bollarna...

Nä vilken kass dag det här blev.. Har inte gjort någonting egentligen förutom den där tvätten..
Det regnar ute. (ganska skönt med lite fräsch luft)


Dagens önske dröm
..
Att Melissa, Johanna och Ronja var här, en tetra Chapill hill, Malbro Light och en riktig bra musik skiva.. ;) Så långt från möjligheten man komma ;) Haha
Det skulle alltså resultera i en blandning av skratt och nostalgi.. 
Ja, det är nog det enda jag skulle önska förutom att föda barn just nu ;) 

Mormor har ring idag, hon är rolig! Hon skulle ju så klart se den där press koferensen om Prinsessan Madelens förlovning ;) Spännande, spännade..

 
Fannys försök att muntra upp mig tidigare idag;

-"Men du har ju chocklad bollar i frysen"!

Hon har verkligen höga tankar om mig, vi bakade när hon var här sist och hon trodde att dom fortfarande skulle finnas kvar ;)

Nää, nu får jag se till att rycka upp mig lite tror jag? Kanske borde sätta igång med maten..

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Alla utom din mormor skiter i prinsessan och hennes töntiga jonas och deras ännu töntigare förlovning :p Idag har jag bakat snickers och chokladbollar, du skulle varit här och fikat :D Hoppas det händer något snart. Puss

2009-08-11 @ 18:10:55
Postat av: fanny

Haha jag ska allt baka och ta med chokladbollar när pannkakan kommer ;)

2009-08-11 @ 18:29:31
Postat av: Moster Pia

Jag kan förstå om du vill tröst äta några chokladbollar nu. Hoppas det händer nåt snart. Du blir väl skitless på alla som frågar. Vågade inte sms:a utan läser här i stället. Kram kram.

2009-08-11 @ 20:26:57
Postat av: Cissi



De där chokladbollarna var ju supergoda :-D

Sånt sparas inte ;)

2009-08-14 @ 08:18:47
URL: http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0