Dagarna går fort...

Dagarna har bara försvunnit.. :)

Tiden på BB var suverän, men på nått vis ville vi hem. Förlossningen gick bra och amningen fungerade som den skulle.. Vi åkte hem på tisdagen, och vilken lättnad :) Hem ljuva hem..

Igår kväll var det lite kämpigt, vi fick ringa efter faster Tina ;) som kom hit och visade sina trix.. Theo skrek och skrek och vi misstänkte att magen spökade så när Tina kom visade hon sina magiska kunskaper och äntligen blev han tyst och lugn igen :) Tack för den hjälpen :P

Idag har vi varit på läkarbesök och allt såg bra ut. Vi ska dit imorgon också för att se så han gått upp vikt då han inte ville äta någon under tiden med magont :S Men idag har han inte gjort annat än att ätit och sovit omvart annat :)

Fanny åkte hem idag, hon kom igår :( Det var trist. Tur att vi ses snart igen, längtar redan till hennes höst lov :)

Pappa har varit hät och hälsat på, han blev helt bestört :) ville inte åka härifrån, men tillslut tog han sig iväg :) haha..
Imorgon kommer mammsen och ska hälsa på, denna gång för att träffa Theo gissar jag ;) På söndag ska Ronja och Andreas kika in under dagen :)

Det känns verkligen att livet bytt rikting, på ett bra sätt. Tröttheten efter dessa dygn har väl satt sina spår, men jag kan helt enkelt inte förmå mig att sova när det finns något så vackert att titta på :) Han har så stora ögon och jag önskar verkligen att jag kunde läsa hans tankar när han ser på oss.. Trodde inte att dom känslor jag känner nu ens exiterade.. :)

Nu ska jag fixa lite medans den lille sover och sen blunda en sväng själv innan vi möter natten och kommande dag :P

Hoppas alla har det bra!






God natt!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Han är såå söt! Väntar med spänning tills man får träffa det lilla livet =) Vet ni om ni kommer upp till Ramsele nått eller? Jag ska hem nästa helg för att fira min födelsedag med dom där hemma!



KRAM

2009-08-21 @ 10:17:43
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så fin han är! Ja, det är konstigt det där med moderskänslorna som man aldrig upplevt förr! De formligen väller känslor ur en! Och visst är det fantastiskt att man kan sitta och titta på dem hur länge som helst?

2009-08-21 @ 10:54:27
URL: http://spunkan.blogg.se/
Postat av: emelie

men gud vilken sötnos !

2009-08-21 @ 11:37:04
URL: http://emelielindberg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Har aldrig sett något vackrare än honom :)

2009-08-21 @ 23:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0